کیمیاگر کسب و کار1 min read

فهرست مطالب

بسم الله رحمان رحیم

بنام خداوند مهربان.

اکسیر جاودانگی یک کسب و کار

عشق باز

سلام، من سعید فتوت هستم

سالهاست در زمینه تبلیغات فعالیت میکنم. من نمیگویم کار، چون کار،  مسئولیتی که در قالب شغل، پیشه، یا مسئولیت توسط فرد انجام می‌پذیرد در صورتی که من به تبلیغات را عاشقانه دوست دارم و همیشه بر این باورم که عشق معجزه میکند و عشق بازی اسمش کار نیست!

تجربه ها 

طراحی آدم خودش را میخواهد

در طول فعالیتم در این سال ها با موضوع طراحی آشانی دارم  و اغلب ابزارهای آن ( فتوشاپ، ایلوستریتور، ایندیزاین،ادوب ادیشن، پریمیر، ادوب انیمیت و کمی افتر افکت ) را از روی علاقه خود آموز میدانم اگر چه تجربه های خوبی دارم و در چندین مسابقه کسب مقام کرده ام اما طراحی موضوعی است که آدم خودش را میخواهد.

هر کار چاپی یک تجربه است!

سال ها در چاپ بوده فعالیت داشته ام و روند چاپ ها و تکنولوژی آن ها را خوب میشناسم و در تولید و انتشار ده ها سفارش چاپی چه بسته بندی چه رسانه های تبلیغاتی چاپی همچون کاتالوگ، بروشور چه خدمات تکمیلی قبل و بعد از آن مانند قالب سازی و سلفون و … حضور داشته ام و در کنار اساتید این صنعت کسب تجربه کرده ام.

جهانی به نام دیجیتال با زبان و فرهنگی جدید

 از آن زمان که دنیای دیجیتال و بازاریابی در آن ( دیجیتال مارکتینگ / Digital Marketing ) در ایران جدی شد با آموزش دکتر دهبان به آن ورود کردم و اکنون زبان بچه های فعال این دنیا را میفهمم.

کسب و کار شما آن محتوایی است که منتشر میکنید.

از همان روز ها تولید محتوا برایم جدی شد و با توجه به اینکه نوشتن و داستان برایم همیشه دوست داشتنی بود در تولید محتوا شناور شدم و از عکاسی تا تولید محتوا با تیم های مختلفی همکاری داشته ام دوره  داستان نویسی را با سلمان با هنر گذراندم  و ساخت ویدیو را بارها تجربه کرده ام و مدتی در از استاد ماکان مهرپویا دانش آموختم.

برندینگ، اکسیر جاودانگی کسب و کار

موضوع تبلیغات رابطه تنگاتنگی با بخش موفقیت و توسعه کسب و کارها دارد و البته یکی از ابزارهای تاثیر گذار برندینگ است، شاهرگ زنده ماندن یک کسب و کار در طولانی مدت. چه بسیار کسب و کارهایی که با هزاران امید و آرزو راه اندازی شده اند اما هیچگاه به این نه اندیشیده اند که چگونه اکسیر جاودانگی را به کسب و کارشان بنوشانند.

اکسیری که باید در تمام بخش های یک کسب و کار  چه سازمان، چه محصول و خدمت وچه مشتریان و یا مخاطبین هدفش تزریق کند تا رویین تن شود !

زمانی که به موضوع برندینگ اینگونه نگاه میکنیم درمیابیم که این فعل فقط در با تبلیغات انجام نمیشود و قطعا باید در  جز جز کسب و کار هبوط کند.

همه کاره تا مدیر تبلیغات از مدیر تبلیغات به سمت علم برندینگ

در این سال ها کسب تجربه های مختلف ذهنم را می آزرد و همیشه با خود کلنجار میرفتم که اینگونه درست نیست اما احساسم میگفت ادامه میدهد و طبق جمله معروفی که میگوید: “احساس آدم دروغ نمیگوید” پس از گذشتن این سال ها چقدر خرسندم که این مسیر را آدم کرده ام چون بسیار در تیم سازی که یکی از اصول اولیه برندینگ است برایم کار ساز شده است و کار کردن با آدم های مختلف را برایم روان کرده است.

آنچه در وب سایت منتشر میشود

من در وب سایتم سعی میکنم از تجربه های کاریم، آنچه در طول زندگی کسب و کارم می آموزم به انتشار بگذارم تا فرصتی شود در کنار آنها که به موضوع برندینگ علاقمند هستند و یا کسب و کاری دارند و همیشه سودای پیشرفت موفقیت دارند باشم و با هم تجربه خوش پیشرفت و موفقیت را بهم بچشیم. البته گاها ممکن است مقاله های سرزمین های دیگر را نیز منتشر کنم و قبل از اینکه بر من خورده بگیریم عرض کنم که قرار نیست چرخ را دوباره اختراع کرد و از طرف دیگر قطعا کسب و کارهای دیگر به ذات تجربه که هر برندی میتواند داشته باشد با جهان ارتباط راحت تری دارند و قطعا در موضوع برندینگ کسب و کارها از ما فرسنگ ها جلو هستند.

 

از آنجا که قطعا یک برند موفق از همان ابتدای کسب و کار زیر ساخت ای خود را صحیح نهاده است و از سوی دیگر تبلیغات یکی از ابزارها و کاتالیزورهای برندینگ است در خصوص رشد کسب و کار  و تبلیغات بیشتر خواهید شنید.

همراه هم هستیم، غیر از هم کسی را نداریم.

بیشتر باید در این خصوص با شما صحبت کنم، قطعا این بخش به فراخورد داشته های من در طول زمان توسعه پیدا میکند و صفحه ای خواهد بود که به بیشتر بروز خواهد شد از همین خاطر بهتر است اگر علاقمند هستید هرزگاهی به آن سر بزنید و اگر مطلبی در این خصوص برایتان سوال است و تصور می کند من می توانم پاسخگو باشم همینجا کامنت کنید!

اگر احساس کردید من میتوانم کمکتان کنم، راحترین کار این است که با من تماس بگیرید 09123082699

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیصبران منتظر دریافت نظر و مشارکت شما در این مقاله هستم.
مطلب پیشنهادی بعدی
برندینگ و تبلیغات - دیجیتال مارکتینگ - سعید فتوت اینستاگرام - مدیر و مشاور تبلیغات - برندینگ - دیجیتال مارکتینگ - دیجیتال برندینگ - وب سایت - فروشگاه اینترنتی

حال خوش سازمان

حال خوش سازمان، حلقه گم شده ای است که اکثر کسب و کارها در پی آن هستند تا دلیل سرعت یا عدم رشد مجموعه را با آن حل کنند.

ادامه مطلب

سبد خرید

شما با دانلود فایل متعهد میشوید که به ازای هر نسخه که چاپ میکنید به پادکست بی پلاست حداقل 50.000 تومان کمک کنید.